8.2.12

gua sayang awek baru gua. awek lama gua tak power.

mula mula aku nak cakap radio suria fm dah tukar nama.
nama baru dia radio adele. gila. tak habis habis lagu akak adele.

ok ok ok ok ok ok....

aku nak cerita pasal awek baru aku. awek jepun. sebelum ni aku dah ada
awek malaysia dan juga awek malaysia+jepun. ye aku memang banyak awek
dan awek awek aku pun tahu pasal awek awek aku yang lain.

awek baru aku nama dia kawasaki er6n. kehkehkeh.




amacam? cun tak awek jepun gua?


aku dapat awek ni dari nilai. mahal juga. melayang 22k aku. alahai postpone kahwin. kehkehkeh.
tapi puas hati. BMW, Merc rasa macam semut je. kalau nak potong aku pulas bye bye. hehe.
brader yang jual awek ni...ehhh tak sesuai. kita guna nama motor je la ekk.
brader tu kata "kalau muzer berani tekan la sampai habis. boleh la nampak angka
200 kat meter tu"
muzer nama baru aku. kehkehkeh. tapi nak pecut sampai 200. hmm 120 pun badan aku dah meletup letup.
tak percaya tanya fit. kalau 200 aku rasa motor je la pergi aku mungkin tak. hehe.

dah bawa laju macam tu helmet aku pula problem. orang kata gantung diri.
bergegar helmet aku bila pecut 140. leher aku kena jerut. rasa macam
kena cekik. so kena la aku cari helmet baru.

aku pergi la merayau dari pertama kompleks hingga ke sentul. mahal rupanya helmet full face ni.
nak pula yang elok lagi la mahal. aku minat helmet nolan tapi gaji sebulan aku selesai la.
shoei lagi la sampai 2000. memang makan megi 5 bulan la.
so ada satu brand yang datang sama dengan brand nolan. kata deme le. tapi mike ada la survey
brand ni memang datang sama dengan nolan tu. datangnya dari itali.




700. caberg.



bab helmet ni penting juga sebenarnya. satu safety. dua safety. tiga muka aku nampak macam
aron aziz bila aku buka visor tu. kehkehkeh. tapi serius muka aku nampak macam anuar zain.

lepas ni masih ada lagi aksesori yang aku kena beli. sebenarnya bukan la aksesori tapi
keperluan sebab pakai motor besar ni safety is priority. duit? hmmm pimjam sana sini
sampai muka aku pun member dah malas tengok. asal jumpa je duit jumpa je duit
duit duit duit. ala bukan aku tak bayar balik. tv yang baru beli tu. ambik la buat setel.
hehehe. cepat la beli tv tu hehehe.

tapi kawan aku zaed ni tak ada masalah. bab pinjam duti dia bagi je. kalau ada la. bila dia
mintak bayar balik pun aku bayar. cuma kalau aku tak ada duit dan dia mintak mintak. memang
aku belasah sampai hati. dulu aku pinjam 1000 aku kata aku bayar dalam masa 1 minggu tapi
sebab aku tak ada duit, aku tak jadi bayar. dia marah aku. aku jentik muka dia. terus parah.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dulu aku belajar jurus jentik sekali lima hari makan ubat
dengan ayah pin. kehkehkeh.





P/S: cerita pasal zaed tak ada kena mengena dengan cerita motor aku. saja aku nak post gambar
        huduh ni. kehekhekeh. sorry bro.

1 comment:

  1. nak pinjam motor eik..nak naik ngan zaed..huhu
    hodoh sial muke zaed kena gigit ngn gf die...haha padan muka!

    ReplyDelete