3.7.13

RM126.00 untuk seminggu.

Aku dah besar. Umur pun dah meningkat. Masa depan aku tak cerah sangat sebab aku
bukan golongan yang belajar tinggi sampai dapat degree lepas tu kena tipu
dengan mat despatch. Haishh...

Dunia ini penuh dengan orang. Selain orang ada juga binatang dan pokok. Yang pasti
dunia ini belum pernah temui Clark Kent sebenar.

Aku ada seorang kawan. Kawan lama la jugak. Kawan di ofis. Junior aku tapi tak jauh hanya
beberapa bulan. Kawan dia cakap kawan aku ni macam tin kosong. Luar nampak
'firm' tapi dalam sangatlah emosi. Ya memang sangat emosi. Sebab ada sekali tu aku
nampak dia nak menangis hanya membaca novel. Betul kata ustaz yang ceramah dekat
aku hari itu. Orang perempuan ni dia tak fikir logik tapi dia fikir emosi. Berbeda dengan
kaum lelaki. Tapi apa pun itu perbedaan lelaki dan perempuan.

Cuma di sini aku terkilan sedikit. Kawan memanglah kawan tetapi ada masanya perlukan
CF. Certificate of Fitness. Maksud aku sedia diduduki.



p/s: kawan kalau boleh sekepala memang best. tapi hati-hati sebab disebalik kawan anda itu
ada dunia yang hanya dia sahaja yang tahu. kalau boleh jangan ganggu dunia dia itu.

No comments:

Post a Comment