20.9.11

aku beginilah

aku tak kesal atas apa yang berlaku dan berlalu. aku bukan jenis anak orang kaya yang akan dapat apa yang diinginkan. aku cuma manusia yang ada hati dan ingin diperhati. aku akui sampai masa setiap manusia akan berubah. kita perlu untuk berubah kerana inginkan kelebihan, kelainan. inginkan sesuatu yang baru sesuatu yang belum pernah rasa. sesuatu yang dapat membuat kita lupa.

aku perlukan sesuatu untuk buat aku lupa. seseorang.
seseorang yang buat aku lupa seseorang. yup gilakan.
bunyi macam gila tapi realiti begitu. tak pernahnya indah. semua tipu belaka.

dalan hal cinta aku tak memaksa. sama ada memaksa diri sendiri atau orang lain.
tak ada gunanya dapat hidup bersama, tidur bersama, makan bersama, pandang muka yang sama setiap hari tapi tidak memiliki penghayatan untuk bersama.
tak faham?

aku pun tak faham.


Sent from my iPad

No comments:

Post a Comment