10.10.11

aku ada ingat kau, tapi ianya menyakitkan. maaf.

aku tak nak ingat tapi ia memori. its been a long time since we seperate in two.
walaupun begitu, aku tetap mengambil berat dan mengambil tahu.
dengan harapan agar kau sudi kembali bersama aku.

bermakna, baik-baik aku ada udang disebalik batu.
aku hipokrit dengan kau, dengan diri sendiri.

yang dah berlalu biarlah berlalu. aku percaya pada jodoh seperti leplep.
kalau ada jodoh, tak bertegur 10 tahun pun boleh kahwin.
aku juga percaya Tuhan sayangkan umat manusia tanpa kira agama.

tapi aku tak nak jadi hipokrit.
aku tak sejujur mana pun tapi dari menipu diri sendiri lebih baik
aku menjauh.

aku nak cerita pada kau segalanya tapi apakan daya.
kau tahu dimana kau letakkan aku. aku tak tahu.







p/s: leplep is from terfaktab.

No comments:

Post a Comment