10.10.11

Tanah Rata.

kali ini aku ikut kawan-kawan dan puaka-puaka ke cameroon highlands.
cerita aku ke cameroon highlands tidaklah panjang. pendek saja.
bermula dengan planning yang ntah apa ntah dari seorang pengantin baru.
kami semua berangkat ke cameroon pada hari sabtu jam 8.00 pagi. ikut waktu masing-masing.

setelah 2 jam aku tido barulah kami sampai. plan aku memang macam ni. tido sepanjang perjalanan.
setelah sampai di flat land (tanah rata) kami makan.
atau lebih kepada makan sambil maki tokey kedai. makan nampak enak. rasa macam ___________.
isi la ape yang anda rasa sesuai.

cerita di cameroon highlands ni tak pernah berubah. kenapa?

1. ladang teh
2. strawberry
3. strawberry
4. strawberry.
5. strawberry
6. sejuk
7. sejuk gila kalau hujan
8. apa saja yang mereka rasa boleh buat duit mereka jual.
9. ladang teh
10. strawberry

haha..yang no. 8 tu memang pelik. aku pun tak faham.
tapi ada satu yang aku buat aku tertanya-tanya sehinngga makan pun tak kenyang.

is it blackberry is a fruit..???




serius-li ada ke?



p/s: cerita aku pasal trip ke cameroon highlands macam sampahkan. gambar pun tak ada.
kalau anda semua nak tahu macam mana cameroon highlands tu anda pergilah sendiri okay.
kalau tak tahu macam mana nak ke sana anda boleh pergi ke langkawi.

No comments:

Post a Comment