15.11.11

Ahad

rindu pula aku. aduh. dah lama tak rasa macam ni.
rasa macam nak pergi sana. saja lepak buang masa
sambil kau pandang aku, aku pandang kau. tapi aku nak
order kopi dulu. sebab aku tak puas kopi yang aku dapat hari tu.

ok. aku tak tau dari mana aku dapat tulis ayat macam di atas tu.
jari aku yang bergerak sendiri.

sekarang aku excited. semenjak seminggu dua ni aku
tak sabar nak tunggu weekend dan gaji. sebab kalau weekend
tanpa gaji pun tak guna juga seperti court room besar gajah tapi takde kes nak jalan.

sejak aku kenali dan cuba mengenali, semakin aku lupa sakit selama
ini, semakin aku mula mengubah haluan hidup aku. aku mula tak ambil
peduli tentang kawan kawan aku yang hisap rokok yang mana memang aku tak
pernah ambil peduli.

cara kau memang tak menarik. aku tak dapat nak bermesra mesra dengan kau.
tapi aku tahu kau sengaja tunggu sehingga aku gersang.

sial!! aku bukan nak tulis cerita lucah.

ahh! aku dah tak betul. aku suka.

tak sabar ahad ni!!



I can't wait to meet you panda

1 comment: