3.11.11

hai..

pada kiraan aku dah lima kali kita keluar. sekali pun tak pernah aku
terkentut depan kau. malu la kalau kentut depan awek.
kalau nak kentut aku tahan sampai balik rumah baru lepas
tepi tangga. siapa yang duduk belakang aku memang masak la
kena penangan angin berperisa.

ok intro aku macam ___________
kome isi le kat ruang kosong tu.

bermula dari satu pembohongan. aku buat-buat malu untuk minta
nombor telefon dari kau sehingga akhirnya kau yang beri sendiri. ini kelakar.
sampai mati pun aku tak lupa. kau kata aku pemalu. hahaha. sekarang baru kau tahu.
terima kasih bain sengal.


"hai..iza kan?.."
"taklah..izzah nama saya"
"tapi iza lagi senang"
"tapi ejaan saya izzah"
"sama je bunyi dia"
"yelah ikut suka awaklah"
"awak nak saya ke tak?."
"nak!..nak!..nak!.."
sah dua yang terakhir tu aku reka..kahkahkah!






dan still ongoing after 3 months.
satu perkembangan baik.

No comments:

Post a Comment