25.1.12

kadang-kadang tu macam ni la

"nevermind i'll find someone like you" pada aku itu semua tipu belaka.
buat apa nak cari orang yang sama. ada pepatah orang puith
'new is ALWAYS better'. jadi dah tentu secara otomatik hati dan diri kau
akan cari yang lebih baik.

hari ini mood aku rasa nak tulis pasal pengalaman aku dan orang-orang sekeliling aku.

pada aku, kalau kita cari seseorang yang sama seperti dulu
bukankah itu akan datangkan perasaan yang juga akan sama.
mungkin paling teruk, terjadi hal yang sama. jadi kenapa
perlu cari nahas?...


ini adele. lagu dia pasal pengalaman dia. tak best langsung. semua
lagu putus cinta, putus hubungan, putus tali dan bukit putus.



ini india eisley. awek baru aku dalam facebook.
tapi dia tak accept lagi. kalau nak tengok dia
cari dalam cerita underworld.



india eisley tak ada kena mengena. sebab dia cute aku letak je.
dammn! lepas tengok india eisley terus hilang idea aku nak tulis.

No comments:

Post a Comment