3.1.12

Aquaria!

semalam senin. cuti ganti tahun baru. aku plan dengan miss panda nak pergi aquaria
sebab dia tak pernah pergi dan teringin nak pergi. so aku bawak pergi. amacam ok tak?
ok menatang apa panjang? tiba-tiba tanya ok tak...gila...

ok ok ok..semalam miss ganceleen dan zaed anak tokey felda pun ikut sekali.
leen kata dia pun teringin dan tak pernah pergi. so kita orang ni kira macam
double date la. amacam ok tak?
ko apahal panjang? tak payah nak tanya ok ke tak. cerita saja la.

ok ok ok..haha.

bayaran masuk RM35 seorang bagi yang ber-MyKad. RM45 untuk warga asing.
veteran RM25 dan Infant free. Ciss..

sampai pintu masuk dah kena tahan. staff aquaria nak ambil gambar kami. kami nak ambil pakai
kamera sendiri tak bagi sebab dia suruh beli. mampus kau orang la.

bla..bla..bla..bayar tiket..bla..bla..bla setting kamera..bla..bla..bla..bila nak masuk daa..






ini spesis piranha. nampak macam bawal je kat aku. masak merah sedap ni.


yang kat luar ni senyum je, yang kat dalam tu senyum jugak..tapi dulu la
sekarang dah jadi bahan aksesori aquaria.


tikus air. besar macam kucing. keje tidur dah makan free.


tarantula. kalau kena sengat boleh hidup 6-8 jam je lepas tu tahlil.


buaya darat.


ikan...mmm..ikan malas. aku pun dah lupa nama ikan ni. yang duduk tu ikan jugak.
ikan aku ok!.


feeding frenzy!!!


aku pun lapar juga. aku try makanan mexico. taco dengan enchiladas.
air oren colada. tengok dalam tlc channel sedap, nampak pun sedap.
lepas ni aku tak nak makan dah benda ni.


mee jepun. nama mee ni..err..mee kicap..?? hehehe..
ni miss panda yang pilih. nampak tak sedap tapi rasa dia lagi tak sedap.
lepas ni kalau datang klcc makan mcd je lah.


ni bakal pengantin. makan benda yang sama dengan aku dan miss panda makan. kejadahnya woii!!
leen: ed ape tu?
zaed: mana?
leen: tu nak kat bawah tu.
zaed: oww tu tunggu la kawen nanti..
leen: bukan tu la, tu yang kat bawak roti tu..haisshhh..


oppsss...hehehe...


aquaria ni best. kalau kau orang suka laut macam aku. aku suka hutan.
so aku rekemankan kalau kau orang nak adventure pergilah camping.
hehehe

2 comments: