15.3.12

aktiviti mahal memang best

Baru-baru ini aku diarahkan untuk buat satu aktiviti sukan untuk kesatuan jurubasa.
Tuan Presiden memberi idea untuk buat aktiviti ekstrem dan memilih sukan
paintball. Jadi aku diarahkan untuk membuat kajian dan carian untuk sukan paintball ini.
Bila google ada yang di Bukit Jalil, Subang, Sunway Extreme Park dan Desa City.

tak boleh blah la. aku tak pandai buat ayat skema. pening memikirnye.

jadi kesimpulannya main paintball ni best dan tak ada la sakit mana pun.








baru je sampai. tokey kedai datang sambut.



briefing by adiman sambil makan



team lauk. sorry. nasib baik main 3 round
kalau 10 round kena la 10-0



team power. susah nak dilaukkan terutama yang baju cokelat
no 2 dari kiri tu. power rangers.




ready! 10 second! MASK ON!



team lauk di beri short brief cara-cara untuk main kotor. hehehe



biar kena tembak dekat mask, janji
muka ada senyum



march on!!!






apa pun game pada hari itu memang best. kalah menang tak kisah. tapi kalau lauk teruk la. hahaha
lain kali main lagi.

2 comments:

  1. Main dengan anak aku 7 tahun... ko kira team ko berapa orang? Hehe.. 6 lawan 7... Sebab tu bila aku curi sorang dari team ko.. ko pulak lauk... kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Hek eleh.. yang no 2 dari kiri (gambar 4) yang selalu terkeluar dulu... yang kasi menang pun Zikri (14 tahun) yang berbaju kuning... bro amik aura jer yer...

    ReplyDelete