7.3.12

tak pernah rasa begini

kadang kadang kita tak perasan yang sesuatu benda itu amat
kita perlukan. ianya ada di samping kita sentiasa. cuma
kita buat endah tak endah saja.

aku baru kehilangan telefon bimbit blackberry. hilang bukan maksud curi
tapi cuma hilang. selama ini aku tak sangka yang blackberry (bb) aku ni amat
aku perlukan. bukan sebab untuk sms, bbm atau call semata mata.
tapi ia lebih dari itu.

pengalaman. selama setahun aku menggunakan bb. banyak benda aku belajar
dan banyak benda yang aku tahu. bb buatkan aku lebih pantas berhubung.
lebih mudah mengakses emel dan jarang sekali line putus.

aku ni dah macam jurucakap RIM untuk blackberry pulak.

tapi sebenarnya kehilangan hp aku ini amat membuatkan aku sakit kepala.
tak pernah aku rasa se-tension begini. seperti ada buaya yang sedang
kejar aku ketika aku berenang. bayangkan la. tak ke tension tu.

aku sangat sangat terkilan bila kenangkan gambar gambar yang aku ambil
dari hp tu. semua itu tak akan berulang lagi. paling sedih bila nombor
nombor dalam tu tak dapat di-retrieve kembali. terutama sekali bila aku tak
ingat nombor hp awek aku. damn!!!

aku hairan juga, kenapa selama ni aku tak pernah rasa sakit kepala begini
hanya semata mata pasal satu benda yang hilang. aku pernah hilang motor,
pernah hilang duit, pernah hilang terun...ehh kelaut ni tapi semua itu
tak seperti aku hilang bb ini. sekian.

Sent from my iPad

1 comment:

  1. saba eik panjang..lain kali pegi toliet tu berhati2..lalala xpe aku jual BB aku kat ko eik...don't sad sad... :)

    p/s....aku tau ko ralat sgt sbb bnyk picture iza kannnnnnnnnnnnn termasuk cite P...!!! huhu

    ReplyDelete