29.4.12

feeling f***ing so sick

hurmm...sejak sebulan dua ni aku rasa sangat
sangat tak menggembirakan. kecewa. mungkin
itu ayat yang sesuai. aku sangat kecewa. aku pernah
rasa perasaan begini dan ia tidak membuat aku selesa.
malah aku rasa takut dan marah.

kenapa aku takut? sebab aku takut aku silap. aku
takut dia juga silap. aku takut perkara yang sama
berulang. macam macam lagi yang aku takut.

aku tak tahu apa yang berlaku di sana. aku rasa seperti
tidak berfungsi sepenuhnya. tidak langsung. keinginan
aku sebagai seorang lelaki tidak langsung dirasai.

ye..ayat aku memang poyo. tapi perasaan aku tak.
dalam perhubungan dua hala bagi aku mudah. toleransi. apa dia toleransi? komunikasi, fahami dan tolak ansur serta logik. dah macam belajar matematik.

bagi aku mudah. kau dan aku.

aku perlukan kau sebagai dorongan dan sokongan untuk aku.

cuma, lelaki perlukan layanan dari seorang perempuan yang melayannya seperti lelaki.
dan aku sesungguhnya melayan kau sebagai wanita.

No comments:

Post a Comment