28.5.12

percaya la kadang kadang aku suka makan banyak lebih dari orang yang tak makan lima hari

kalau la cinta tu kejam, sebenarnya cinta tu bahagia ke tak bahagia?
aku sendiri pun dah konfius. kalau orang kata indah masa bercinta tapi
kenapa ada juga yang merana kerana cinta?

amboi..aku tulis pasal cinta..hahaha..

aku tak pernah la bercinta tahap gaban dan aku tak pernah la pula frust
tahap gaban. mungkin gaban je yang terlalu gaban. gaban sendiri pun
pasti kenapa dia dijadikan subjek sebagai satu yang sangat gaban.

aku pernah lalui rasa seperti ubi kayu yang lembut tapi bila sejuk tak sedap.
kalau dicecah gula pun tak sedap. aku juga pernah merasa keadaan seperti
berada di dalam incenarator. wow. sebenarnya tak ada kena mengena langsung.

sekarang aku rasa macam nak main paintball. seronok.

No comments:

Post a Comment