8.12.11

alien nation

tadi aku blur jap. tak tau nak makan apa tengah hari ni.
aku rasa nak makan masakan panas. maybe nasi goreng.
lima meter dari kedai nasi goreng aku nampak
ramai orang. tapi orang yang paling aku nampak ialah lam.
sebab dia...sebab dia lam. dia femes tak macam aku.

sampai depan kedai aku nampak seorang gadis. kawan aku. kawan lama.
kawan yang ada dalam cerita kat blog ini sebelum-sebelum ini.
dia dengan kawan-kawan dia yang aku kenal. aku pandang dia,
dia tak nampak. dia tak pandang aku ke? aku tak tahulah.

nak tegur tapi nampak macam tak dipeduli.
kalau tegur mungkin kena perli. itu biasa. memang biasa dia perli aku.
asal ada soalan yang aku tanya. jawapan yang diberi adalah tiada
kena mengena.





kau siapa? siapa pun tak kenal.





aku ke yang silap tak tegur. tapi aku cuba nak tegur
cuma mereka nampak macam...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


...nampak macam tak pedulikan...



cabutttt....adiosss...

No comments:

Post a Comment