14.12.11

world of our own

makan malam untuk mahkamah semalam keseluruhannya best la. walaupun
banjir kilat yang menyebabkan aku terpaksa pusing ikut kampung baru yang
mana kemungkinan banjir namun sempat juga aku sampai sebab aku bijak.
yup aku memang bijak.

acara sepatutnya bermula pada pukul 8 malam tapi disebabkan banjir
ramai yang lewat sampai. kata bos kita kena tunggu sekejap sehingga 830
malam. pada aku ok la kalau nak tunggu tapi boleh makan dulu tak? lapar ni.

jam pukul lapan tiga puluh dua malam dan masih belum mula. aku mengetuk meja
dengan jari. tik..tik..tik..sampai pukul sembilan baru mula. hurmm.

tajuk aku tu tak ada kena mengena dengan intro aku tu. ok.

world of our own. aku dapat idea ini dinner semalam.
terus terang aku kata ramai yang pakai ikut tema walaupun kena sipi sipi.
macam aku. haha.

tapi aku terlintas fikiran apabila aku nampak kawan aku memakai baju
zorro. dia perempuan. so what? memang la. aku tak kata perempuan tak boleh pakai baju
zorro. tapi dalam banyak banyak kostum kenapa dia pilih zorro? sebab dia nak menang.

aku cuma nak cakap, kawan kawan yang aku kenal di mahkamah pada malam tu
memang world of their own. ada yang pakai misai jesse james. red indian ladies siap ada lembing.
kawan aku zorro a.k.a. zack comot. hahaha memang best.

aku? aku tak pakai pun topi yang kak hani bagi pinjam. malas sebab aku lebih fokuskan
pada  bahgian makanan. contohnya nak makan kambing bakar udang bakar. sup cendawan masin.
salad. air oren. tak ada desert??? agar agar dengan buah tembikai je. ok lah. atleast ada.

apa pun semalam boleh dikatakan best.



ps: ada yang pakai macam nak pergi tepi pantai. tanya farah redzuan. adioss..

GAMBAR-GAMBAR SEKITAR DINNER MAHKAMAH K.L.

No comments:

Post a Comment