7.12.11

lawatan sambil belajar ke cameroon highland #1

last week kakak aku ajak pergi CH. katanya nak buat famili trip.
ajak mak aku, kakak aku yang satu lagi dan abang aku. so result dia,
mak aku dengan aku sajalah yang pergi. yang lain tak ikut.
sebab ada mesyuarat dengan presiden FAM.

ok. no joke.

kali ni aku tak ada idea nak tulis. sebab macam korang baca post-post aku sebelum ni
semuanya hampeh belaka. haha. ok. no joke.

tengok sajalah gambar-gambar ni ye.







anak buah atau nama saintifik anak orang.


comelkan...hehehe

dah besar pun nak main lagi

ini bukan strawberry

pun bukan juga


nama dia sarang burung berkaca

ini kaktus cacat

jangan curi



tempat seterusnya, taman rama-ramasamy


macha menerangkan jenis-jenis kumbang

kumbang atas kayu

cicak malam. dia tulis kat situ.

err..sayur??

kala malam jengking mengambang




sorry. tak boleh nak upload gambar lagi. tunggu aku post esok.
bye.

2 comments:

  1. aku tak jumpa pun menatang tu semua masa aku pergi dulu

    (sebab pergi taman stroberi je)

    ReplyDelete