5.12.11

Saga FL

sedap layan dua keping roti canai ni. kuah dhal dengan sambal. ini ada feveret kalau makan dua keping roti canai. kalau makan sekeping baik tak payah makan.

siapa itu? ada seorang perempuan masuk ke dalam kedai mamak ni. segak pakaiannya. pakaian pejabat. berseluar hitam dan berkemeja putih lembut. Hidung mancung kulit putih. rambut ikal mayang pekat hitamnya.

dipesannya roti canai bungkus dan nasi lemak ayam juga bungkus. barang kali untuk anak anak di rumah fikir ku.

sekali bila aku pusingkan pandangan 360 darjah ke belakang. tu dia. semua mata memandang ke arah perempuan tadi.

motif aku tulis bende ini sekadar tunggu teh tarik aku suam. pasal perempuan itu boleh pergi jalan. aku ada banyak hal nak buat pagi ni. Chow!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. woi, apa yang saga FLnye? FL tu First Lady ke?

    ReplyDelete
  2. hahaha..time aku tulis ni lori bawak saga fl lalu depan kedai mamak

    ReplyDelete