29.12.11

beli motorsikal..

salah satu rancangan lapan (8) tahun aku adalah memiliki motorsikal
berkapasiti besar atau kalau enjin tak besar body nampak macam
motorsikal besar pun bolehlah. hahaha. ok tak lawak.





motor ini ke..yamaha yzf-r15


tapi dekat malaysia yang dia orang bagi
yamah fz 150i kat bawah ni. rupa macam haram. enjin sama.
bodoh punya marketing strategi.

motor hodoh nak mampus! pig pig pig!



atau kawasaki ninja 250 ini. kalau aku beli lebur simpanan 20k aku.
kahwin...hmmm lambat lagi la..




atau honda cbr 250. 20k jugak.



kalau yamaha tadi baru 8k sebab enjin dia 150 je.
aku memang minat motor-motor besar cuma poket aku agak tak berapa nak besar.
kalau buat loan...hmmm...mampus.
by the way kalau kau orang nak tahu motorsikal yzf-r15 kat atas tu
hanya di jual dan di buat di India. Shit!



ps: zaed suruh aku beli ducati. bapak dia kaya tokey felda boleh la.
nak tukar minyak hitam pun kena kumpul gaji 2 bulan. shit!


gambar-gambar yang awesome tu di petik dari google images

1 comment: