15.6.11

Gajah.

semalam kau letih. kesian pula aku tengok. tapi tak apa sebab baik untuk kau juga.
semalam aku nak tanya tapi kau letih. kesian pula aku tengok. so aku
tak tanyalah. mak ajar kalau nak cakap jangan cakap waktu orang letih.
nanti tak berbaloi. ape yang berbaloi? aku pun tak tahu la.
tapi nasihat orang tua. mesti ada kebaikannya.

hari ni aku nak jugak tanya. tapi bagaimana? macam mana aku patut mulakan?
sama seperti semalam. kau tak letih tapi nampak kau takde mood.
nak cakap pun susah. kena cari masa sesuai.

tapi aku pun silap. balik balik tanya soalan yang sama. dush!
balik balik tanya macam mana macam mana...

tapi memang pun. aku sendiri tak tahu macam mana sebenarnya kita berdua ni.
orang asyik kata kita pasangan. tapi realiti. sakit.

aku sendiri bila tengok cerita ong bak, tiba tiba boleh teringat dekat kau
bila aku tengok gajah. sebab kau suka gajah.
aku rindu waktu itu.


bye.


"gajah ni untung.kalau macam ni aku pun nak"

No comments:

Post a Comment