18.6.11

Khayalan

"kau ni apa hal? senyum la sikit"


kau nak aku senyum buat ape zaed. gay ke? oh tidak..

hurmm..kau pun taukan hal aku. cuba tengok jaboo tu.
dia dah ada awek pun masih nak merajuk. jaboo merajuk.
lelaki zaman sekarang, macam tu la.

aku senyum pun still tak ada rasa happy. bila tengok kau dengan jaboo
masing masing ada girlfriend. sekurang kurangnya kau orang boleh merajuk, boleh pujuk,
boleh keluar shopping sama sama. have lunch, dinner. hang out, movies.
make good memories.

"mu cari je la yang lain. duk tunggu hak yang orang tak nak buat pe!"


ala jaboo mu cakap aku. mu tu sumbat je apasal tak cari lain?
susahkan? macam tu la aku jugak. ape yang kite rasa ni sama je boo.

kau suruh aku cari orang lain. buat apa nak tunggu kalau orang dah tak hendak.

aku cuba cari orang lain tapi susah.
susah aku nak cari orang lain yang boleh buatkan aku lupa dia.

kau orang pun fahamkan. aku kawan dengan dia lama mana. banyak memories
dalam otak aku ni. dialah first aku. aku tak dapat nak lupakan dia.

kalaulah orang yang kita suka dapat rasa perasaan kita terhadap dia.

"tanyalah dia, dia suka ke tak?"


heyyyyyyyy...ko ingat aku sakit kepala ni sebab dia tak nak aku ke?!
kalau tak nak. aku pun tak akan simpan lagi keinginan luar biasa ni.
masalahnya soalan aku yang dari dulu masih menjadi tanda tanya.

hanya Tuhan saja yang tahu perit penantian.

sahabat kata yang lain ramai menunggu,
tapi fikiran masih terbayangkan kamu.


bye.

No comments:

Post a Comment