28.6.11

new beginning

one day at the bowling alley..
some one stop behind me..and stare
and I stare back at her..and fake a smile..haha
she look familiar. she smile back.

my heart melt like a ice on hot day.
dalam otak aku dah mula cari idea untuk cakap dengan dia.
but..dia dengan siapa? kawan kawan? boyfriend?
tu boyfriend dia ke? ahh! baik aku tanya sendiri..
tapi berani ke..

'kalau boyfriend dia marah macam mana?' zaed cakap dalam hati.
kita orang buka group hhm (heart to heart messenger)

hmm..tu la susah jugak..malu pun ada. tapi kalau aku terus jalan dan buat tak tahu sama la macam
kambing. kambing kalau kau letak emas depan kambing, kambing tengok lepas tu dia lalu je..pergi cari rumput..aku tak nak jadi kambing. aku dah ke laut dah ni.

'gi je lah jang' kata sakti dari zaed.

hmm..hantar kasut bowling dulu. nak tanya ke tak, nak ke tak, nak ke tak..
aku pun jalan terus. tiba-tiba aku terus jalan arah dia..ehh?

I ask 'had do we met before?'

'err..no.' she replied.

I really malu. then she said 'kat mana?'

'at dataran when the events LTDL' I said.

'ohh. no I tak pernah pergi events for LTDL' she said.

I'm so tak boleh tahan because she look very kind and when we talk its like breathe easy.

I think she cute and she is single..woohoo!

aku ada minta no phone dia..but she refuse.

anyway nice to meet you. hope we will see again.


p/s: pasni main bowling la tiap tiap hari hahaaaha..

No comments:

Post a Comment