12.6.11

Jom mulakan!

"aku ke yang rosakkan? kalau betul aku minta maaf. boleh aku betulkan semula?"


aku dah nampak. aku dah nampak yang aku ni dah mula gila. before aku gila dan tak waras better aku tanya dia. aku cuma perlukan satu jawapan. ya atau tidak.

"kalau dia tak jawab macam sebelum ni?"

tu yang buat aku jadi gila. aku cuma perlukan jawapan.
selepas tu baru aku tahu nak buat apa.

aku tak memaksa dia untuk bagi jawapan. aku tak suka paksa orang.

"sudah la kau. ayat tipikal."

ok ok aku memang memaksa. mungkin dia belum bersedia.
tapi akukan dah nak gila. gila ape kalau aku tunggu lagi. lagi gila kau.
ishh gila gila gila.

aku rasa aku migrain. aku tak pernah pening sampai muntah.
kena makan ubat. minum air kelapa. ok minum air kelapa tu saja je. teringin.
tapi kalau doc kata aku letih sedangkan aku tak buat apa apa tak ke gila namanya?
nampakkan.

otak aku asyik fikirkan pasak kau. setiap masa. otak kau macam mana?
adakah rasa sama seperti otak aku?
kalau aku biarkan masa yang menentu hubungan ini.
aku rasa by that time aku kat hospital. itu pun belum tentu kita bersama. kau nak
ke aku kalau aku dah gila? ishh..

kau adalah yang pertama. kau adalah yang paling aku sayang.
kau buat aku berubah jadi berani. kau banyak mengajar aku suka duka.


okaylah. pukul 3.40 pagi. aku nak tidur. walaupun tak boleh lelap mata.
bye.

No comments:

Post a Comment